dissabte, 29 de desembre del 2012

Tancament de COED

Avui, finalitzo les meves entrades en aquest blog sobre l'assignatura de COED (Comunicació Oral, Escrita i Digital) que pertany al Mòdul 1: Processos i contextos educatius II, de la qual, al llarg del semestre, he anat fent entrades sobre els coneixements adquirits a classe, les reflexions que he fet sobre  aquests i les ampliacions per saber-ne més sobre cada tema.

Fer aquestes entrades al blog m'ha servit per organitzar la matèria, trobar punts de connexió entre diferents temes tractats i poder-los relacionar. A més a més, m'ha servit per recordar el que havíem fet a classe i ampliar els meus coneixements mitjançant diferents fonts. 

Aquesta assignatura m'ha sorprès, ja que, al principi de curs pensava que seria alguna cosa semblant a l'assignatura de llengua catalana que hem fet durant tota la vida, però amb un nom més atractiu. Estava del tot equivocada. En aquesta assignatura s'han tractat temes molt importants que han format part de la nostra vida des que érem petits, però no hi hem prestat la suficient atenció i, per això, ara no tenim facilitat. 

Un dels temes que reflecteix el que acabo de dir és parlar en públic. Sempre hem parlat en públic, hem exposat algun treball o hem explicat alguna cosa davant de tota la classe i tenim vergonya i, sovint, no ho fem com esperem. A COED hem après a parlar i a defensar-nos en públic, ho hem treballat tant teòricament, amb la lectura del llibre "Com parlar bé en públic", com pràcticament, fent exposicions orals com la d'Identitat i Territori entre d'altres.

Com ja he dit abans, hem parlat molt en públic però ningú ens ho ha ensenyat, hem escrit molts textos però ningú ens ha dit com fer-ho, i aquí, a COED ho hem fet. Trobo que dominar la comunicació tant oral, escrita com digital és imprescindible per un mestre ja que haurem d'ensenyar als petits a fer-ho, per això trobo que aquesta assignatura és molt interessant i necessària.

Per acabar us enllaço una de les meves millors entrades que també crec que és una de les més importants:

Aprenem a ser bons comunicadors

Espero que us hagin agradat les meves entrades de COED i que n'hagueu tret profit! 

Sort i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada